lunes, 4 de junio de 2012

Cap de setmana a Sadernes

Cap de setmana de sol, calor, núvols i xàfecs d'estiu es el part meteorològic que hem tingut aquest cap de setmana a Sadernes.

Sadernes es una escola d'escalada esportiva d'uns 20 sectors situada a la Garrotxa, a tocar amb Olot (http://goo.gl/maps/FYVr). Amb un riu al mig tens parets a banda i banda, des de plaques tombades fins a grans desploms. Un bon lloc per anar a tibar!

Fa uns 8 anys que vaig anar per primera vegada a Sadernes amb la UME, recordo que per aquella època els meus projectes eren els 6b's i aquella sortida va ser unes de les meves primeres més enllà de Montserrat

Fa 8 anys que vaig anar per primera vegada i encara no hi havia tornat a escalar allà, era suficient excusa com per anar a passar el cap de setmana amb els meus companys habituals, l'Andreu i l'Andrès. 
(Tot dos van començar també a escalar a la UME fa moooolts i  moooolts anys).

Vam arribar, muntar tenda i vam intentar buscar els sectors més desplomats per començar a tibar fins que es fa de nit. Dissabte a Pont d'en Valentí  un sector d'unes 25 vies d'uns 15 - 20 metres de 5 estrelles desde 6b fins a 8c. Diumenge a La Cúpula, potser el sector més desplomat de Sadernes, situat sobre el mateix riu i amb unes 40 vies des de 7b i 8c+.

En aquest anys les parets continuen sent les mateixes però la meva visió d'elles s'ha transformat radicalment. Espero poder continuar-hi per molts anys més!


Salut i Grau! 

Hard West - 8a+

Jo mateix a Sóm el que sóm - 7c

Una altra de Sóm el que sóm - 7c

Sóm el que sóm - 7c
Doble!

Andrés & Andreu a Via Làctia -7b+



Què bonic! Què romàntic! Vols casar-te amb mi?

No hay comentarios:

Publicar un comentario